Istoricul companiei noastre

2005

Cu optimism, încredere și determinare, la finalul anului 2005 a fost înființată compania SIMPLU S.R.L., debutând cu producția vopselurilor și chimicalelor pentru industria navală. La momentul debutului, producția se baza pe o instalație foarte simplă de mixare și omogenizare, iar ambalarea se realiza manual, colectivul fiind format din 2 persoane. În anul 2006, introducem și producția de detergenți lichizi pentru industria hotelieră din stațiunile litoralului Marii Negre, reușind totodată să lărgim aria noastră de distribuție. În ciuda posibilităților limitate, am reușit în primii doi ani de activitate să ne onoram cu seriozitate toate contractele și să acoperim toate comenzile primite din partea clienților noștri.

2007

Adaptând business-ul la tendințele din piață, ne dezvoltăm gama de produse pentru acoperirea cererii de articole pentru întreținerea și cosmetizarea autoturismelor, introducând astfel în producție Lichidul de spălat parbriz, un articol ce urma să devina “vedeta” companiei noastre. Alături de acesta, ne dezvoltăm producția pe Detergenți auto, Spumă activă și obținem și Licența și Certificatul de Conformitate RAR-OCP pentru producția și comercializarea de Antigel. În scurt timp câștigăm majoritatea clienților din județul Constanța: magazine de piese auto, stații peco, ateliere mecanice și service-uri auto. Având în vedere gama mărită și volumul în creștere al comenzilor, se fac primele investiții în automatizarea producției. În prima etapă se construiește în regie proprie o mașină de umplut recipiente PET cu o capacitate de umplere de 120 recipiente de 5 litri/oră. În a doua etapă, mașina își mărește capacitatea de producție și ambalare prin montarea unui cap rotativ pentru strângerea capacelor, dublând astfel capacitatea de producție la 240 recipiente de 5 litri/oră.

2010

Compania semnează primele două contracte de mare anvergură cu doi mari reprezentanți din zona de retail. În scurt timp am realizat ca volumul solicitărilor venite din partea noilor colaboratori depășeau capacitatea de producție și ambalare a liniei existente, fapt pentru care am și mărit efectivul echipei la 10 persoane. Acest moment a reprezentat o noua provocare și o noua treaptă în evoluția companiei, fiind totodată baza de dezvoltare pentru noile proiecte de investiții ce aveau să se implementeze. Pentru a ne respecta angajamentele față de toți clienții noștri se achiziționează primul furgon de distribuție 3.5T. Politica noastră de a ne orienta către client, precum și angajamentul top managementului pentru o îmbunătățire continuă a proceselor și a business-ului, ne-au motivat să obținem certificarea Sistemului de Management al Calității SR EN ISO 9001:2001 emis de All Cert Systems.

2011

La începutul anului 2011, compania accesează o linie de credit pentru mărirea capacității de producție și ambalare și astfel se fac demersurile necesare pentru achiziționarea unei linii de producție second-hand ce automatizează următoarele etape: dozarea lichidelor, montarea automată a capacelor și etichetarea ambalajelor. Prin această nouă investiție s-a dublat capacitatea noastră de producție și ambalare ajungând la 1.000 recipiente de 5 Litri/oră, respectiv 8.000 recipiente de 5 Litri/zi sau echivalentul a două livrări full-truck/zi. În același timp se decide și achiziționarea primului stivuitor, utilaj ce a susținut eficientizarea proceselor logistice și îmbunătățirea timpilor de încărcare. În paralel a fost achiziționat și primul TIR, reducând astfel costurile de transport către lanțurile de magazine. Semnăm un nou contract de amploare cu un alt puternic jucător din piața de retail. Datorită dezvoltării pozitive a afacerii și a creșterii semnificative a volumelor de producție, capacitatea de stocare a fost mărită prin construcția unui nou depozit de 500m2 în imediata vecinătate a halei de producție.

2013

Compania investește din nou în dezvoltarea flotei și a capacităților logistice și asigură astfel o acoperire națională și o garantare a livrării în maxim 72 de ore de la primirea comenzilor. Se semnează un nou contract de amploare cu unul din liderii pieței DIY.

2016

În plin proces de dezvoltare, compania noastră obține certificarea Sistemului de Management al Calității SR EN ISO 9001:2008 și a Sistemului de Management al Mediului SR EN ISO 14001:2004, ambele emise de IQNet și SRAC. Pentru acoperirea cererii din piață, societatea decide importul, ambalarea și distribuția soluției AdBlue® produsă de GreenChem, parte a Agrofert Holding. Pentru reducerea costurilor de transport interne și internaționale aferente materiilor prime sau soluției AdBlue®, compania decide achiziționarea unei cisterne cu capacitatea de 30.000 litri.

2017

Pentru a dubla capacitatea de producție, ambalare și livrare, compania a întocmit și depus un dosar pentru accesarea de fonduri Europene în valoare de 500.000€, investiție ce urmează să se concretizeze prin achiziția de noi malaxoare și prin dezvoltarea liniei de îmbuteliere, aceasta urmând să preia în mod automatizat tot ciclul de producție: suflare recipiente PET, dozare lichid, montare capace și etichetare.